Georg Sieverdings ston fortsätter att leverera! I dag togs ytterligare en helbroder till Marbella ut till höstens ”Körung” i Oldenburger förbundet i Vechta. Hon har redan 2 godkända helbröder varav en är ”Siegerhengst”, vilken prestation!
Vi är så glada och tacksamma för att ha ett så fint sto i vårt avelsprogram och återigen ett stort tack till Martin och Georg för detta förtroende vi har fått av er att förvalta detta fina sto 🙂
Nu återstår jo själva godkännande av Marbellas lillebror……..
Video under av Sieger Hit från 2007 (lite dålig kvalité tyvärr)