Vid ett tillbakablick på 2013, så har året varit spännande och berikande. Det har varit motgångar och medgångar men allt har varit erfarenheter och gett oss större insikt och förståelse eller rett och slätt lärt oss att acceptera mer.
Vi vill tacka alla våra samarbetspartners och fina vänner som har bidragit till att det är värd att fortsätta mot det vi tror på och drömmer om. Speciellt ett stort tack till Katharina Andersson och Mattias Öhrn för allt vi har fått ha våra hästar oss er. Alltid proffsigt och trevligt!
Nytt år, nya möjligheter, nya erfarenheter! Först och främst är det väntande föl under våren som alltid är lika spännande och vi får se vad förra årets val resulterar i. Nya hingstval, val av vilka ston som får fortsätta i aveln står också för dörren. Bruksprov, hingstvisningar, kataloger m.m. är alltid av stort intresse för uppfödare, så även för oss. Herning i mars är redan bokat och klar 🙂
Ett väntande stotest i Vechta i juni är att se fram emot och om allt går som planerat har vi ett sto som förbereds varje år, minst 3 år på rad. Välkommen 2014!
